Home News “Nyoe Kepentingan Agama, Bek Jak Peugah Lon Pendampeng Mualem Pilkada 2017”

“Nyoe Kepentingan Agama, Bek Jak Peugah Lon Pendampeng Mualem Pilkada 2017”

93
0

BANDA ACEH- Sejumlah ulama di Aceh, akan kembali menggelar parade dan zikir akbar di Makam Syiah Kuala, Kamis 10 September 2015. Parade susulan ini karena tuntutan pada kegiatan serupa sebelumnya dianggap tak dijalankan oleh Pemerintah Aceh.

Gerakan nyoe beutoi-beutoi untuk kepentingan agama, koen kepentingan politik. Apabila na yang peugah kamoe nyoe untuk kepentingan Pilkada 2017 ukeu, nyan hana urusan ngoen kamoe,” kata koordinator aksi, Teungku Bulqaini Tanjungan saat dihubungi portalsatu.com, Selasa malam, 29 September 2015.

Pihaknya, melakukan ini untuk kepentingan agama, namun siapa yang mengambil keuntungan hal itu terlepas dari kegiatan tersebut.

Man soe yang cok keuntungan nyan han ek meupike lee kamoe. Lage ureung peugot dakwah, na laba awak meukat kacang dan jagong, pane na urusan kamoe nyan. Meunyoe meunan, ngak bek na laba awak meukat kacang, bek tapeuduk lee dakwah, ka koen nyan, meunan cit nyoe,” kata Bulqaini.

Katanya, walaupun kadang ada sebagian orang mengambil keuntungan dan manfaat politik pada gerakan yang mereka lakukan namun hal itu tidak ada kaitannya dengan para ulama.

Nyan terserah ureung nyan, pane na meu urusan ngoen kamoe. Na yang peugah lom, nyoe kepentingan lon meujak ek ke wakil gubernur 2017 mendampingi Muzakir Manaf atau Mualem, lon meu lon tupeu pih tan, lon hana kaoi jak ek nyan, nyan koen mandum neutulong informasikan siat,” ujar Bulqaini. [] (mal)